CZYM JEST KURS?

Kurs akredytacyjny MASTER CLASS NEGOTIATIONS ACADEMY składa się z trzech autonomicznych szkoleń warsztatowych, które wspólnie stanowią najpełniejszy program rozwojowy dla negocjatorów w Polsce.  Akademię prowadzą – zawodowy negocjator i dyrektor programowy BRIAN TRACY INTERNATIONAL Marcin Sebastian Rogowski oraz uznany ekspert negocjacji  i mowy ciała – Robert Kozak.   

Udział w kursie

MASTER CLASS NEGOTIATIONS ACADEMY

JEST GWARANCJĄ WYSOKIEJ WIEDZY I FAKTYCZNEGO NABYCIA UMIEJĘTNOŚCI PROWADZENIA EFEKTYWNYCH NEGOCJACJI, PRZEKŁADAJĄCYCH SIĘ NA PONADNORMATYWNE WYNIKI W BIZNESIE.

CEL KURSU

Uczestnicząc w MASTER CLASS NEGOTIATIONS ACADEMY nauczysz się jak stać się mistrzem negocjacji i perswazji.Poznasz prawa, rządzące skutecznym przekonywaniem i decydujące o tym czy skutecznie potrafisz przekonać innych do swojego punktu widzenia.Dowiesz się w jaki sposób negocjują najlepsi negocjatorzy na świecie.

KORZYŚCI DLA CIEBIE

1

uzskasz Najpełniejszą i najnowszą wiedzę z obszaru negocjacji i wywierania wpływu 

2

będziesz miał Możliwość praktycznego, warsztatowego przećwiczenia zdobytych umiejętności w trakcie sześciu intensywnych dni – 60-70%czasu szkolenia zajmują ćwiczenia praktyczne

3

otrzymasz Podręcznik negocjacji BTI – 150 stron użytecznej wiedzy 

4

w ramach kursu otrzymasz Platynową kolekcję audioboków Briana Tracy z obszaru negocjacji i sprzedaży 

5

zskasz Międzynarodowy Certyfikat zawodowego negocjatora BTI w języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim.

6

Notkę bio wraz ze zdjęciem o ukończeniu Akademii w World Business Class Magazine oraz na stronie www.briantracy.pl

7

Członkostwo w elitarnym klubie negocjatorów BTI

8

Dogłębną analizę własnego profilu osobowościowego, zasobów i deficytów dzięki profesjonalnym testom.

9

Prawo do uczestnictwa w atrakcyjnych warsztatach doszkalających dla mówców ze zniżką partnerską 30%.

10

Możliwość publikacji autorskich artykułów i promowania własnej marki na zaprzyjaźnionych portalach internetowych.

11

Możliwość nawiązania ciekawych kontaktów i poleceń w środowisku szkoleniowym

12

Możliwość rozwoju swojej kariery przy wykorzystaniu kanałów promocyjnych BTI 

DLA KOGO?

Kurs MASTER CLASS NEGOTIATIONS ACADEMY szczególnie polecamy dla:
  • Przedsiębiorców

  • Liderów

  • Pracowników działów handlowych i działów zakupów

  • Menedżereów 

TRENERZY:

MARCIN SEBASTIAN
ROGOWSKI

DYREKTOR MERYTORYCZNY BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Dyrektor merytoryczny Brian Tracy International (PL) Ekspert zarządzania, sprzedaży i negocjacji. W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify w korporacjach zachodnich branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. Prowadził negocjacje handlowe o sumie kilkuset mln euro. Uzyskał wiele prestiżowych nagród i wyróżnień. 

Występował na największych konferencjach rozwojowych u boku Briana Tracy, Roberta Cialdniniego, Richarda Denny, Rogera Dawsona. Autor licznych publikacji eksperckich, m in dla World Business Class Magazine, Forbes, Personel i Zarządzanie. Szkolił większość  z największych firm w Polsce wg rankingu Forbsa.

ROBERT
KOZAK

TRENER BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Robert Kozak jest byłym Prezesem Zarządu oraz Partnerem w Brian Tracy International w Polsce. Większość życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Był szefem „Wiadomości” i „Teleexpressu” w TVP.

Wykłada i prowadzi zajęcia w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest  certyfikowanym coachem, doradza wysokiej kadrze menedżerskiej w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą i tworzenia strategii. Jest współautorem „Biblii Dziennikarstwa” (Wydawnictwo ZNAK). Zasiada w radach nadzorczych kilku firm i prowadzi projekty z zakresu interim management.

AGENDA:

SZKOLENIE 1

NEGOCJACJE PRZETARGOWE – 1 WYMIAR 

PROWADZĄCY: MARCIN SEBASTIAN ROGOWSKI

Warsztaty wprowadzają w rolę negocjatora i prezentują najważniejsze zasady prowadzenia tzw.; negocjacji przetargowych (pozycyjnych, twardych, wygrana – przegrana). Zastosowanie zaledwie kilku nowych taktyk negocjacyjnych przynosi szybki zwrot z inwestycji w szkolenie.Jak napisał w ankiecie poszkoleniowej jeden z uczestników „Jestem inwestorem, negocjuję sumy od kilkuset tysięcy do kilkunastu milionów złotych, jednak żadna z moich inwestycji nie zwróciła się tak szybko i nie przyniosła mi takich zysków jak ta w to szkolenie.Przygotowując program szkolenia postawiliśmy sobie trzy istotne pytania:

  • Jak rozpoznać blef, manipulacje i jak się przed nimi bronić?
  • Jak znacząco poprawić wyniki dzięki skutecznym taktykom; negocjacyjnym?
  • Jak radzić sobie z presją, agresją i trudnymi emocjami w negocjacjach?

Wiedzieliśmy że szkolenia z negocjacji są jednymi z najpopularniejszych na polskim rynku, ale większość firm szkoleniowych; oferuje wyłącznie szkolenia z negocjacji rzeczowych, opartych na zasadach, tzw. model harwardzki. Nie rezygnując z takiego podejścia należy zauważyć, że największą trudność negocjatorom sprawiają negocjacje twarde, w których doświadczają manipulacji, agresji, taktyk dalekich od idei fair play. Program warsztatów kładzie nacisk na umiejętność radzenia sobie z twardym stylem negocjowania, ale również jego stosowania. Jesteśmy przekonani, że każdy kto poradzi sobie w  ekstremalnych sytuacjach negocjacyjnych będzie też świetnie radził sobie w sytuacjach mniej wymagających.

Program warsztatów jest uniwersalny, z uwagi na prezentowane treści przydadzą się one przede wszystkim:

  • Negocjatorom średnio-zaawansowanym, którzy pragną usystematyzować wiedzę na temat negocjacji.
  • Kupcom, pośrednikom i sprzedawcom, pragnącym wzmocnić kompetencje negocjacyjne.
  • Przedsiębiorcom pragnącym zoptymalizować koszty i zwiększyć przychody firmy.
  • Osobom negocjującym sporadycznie, ale sumy o wysokich kwotach.
  • Osobom chcącym nauczyć się radzić sobie z manipulacjami.
  • Osobom pragnącym poznać metody wywierania wpływu.
  • Osobom stawiającym pierwsze kroki w roli negocjatora.

Przeprowadzenie szkolenia z negocjacji dla pracowników to nigdy wydatek, to inwestycja. Niewielka zmiana warunków współpracy z kluczowymi partnerami może przynieść bardzo duże zyski w sprzedaży lub oszczędności w zakupach. Podstawowe korzyści dla firmy to:

  • Wzrost zysków ze sprzedaży.
  • Ograniczenie kosztów zakupów.
  • Wzmocnienie profesjonalnego wizerunku i pozycji firmy  wobec partnerów biznesowych.
  • Zmniejszenie stresu i większa satysfakcja osób prowadzących negocjacje.
  • Wzrost efektywności biznesowej we współpracy z kluczowymi partnerami.

Dla uczestnika szkolenie z negocjacji to często początek nowej przygody. Odkrywa możliwości, z których do tej pory nie zdawał sobie sprawy. Nowa wiedza i umiejętności ułatwiają mu zawodowe i społeczne funkcjonowanie. Do najważniejszych korzyści jakie uzyskuje uczestnik należą:

  • Poznanie i zrozumienie roli negocjatora zwłaszcza w kontekście twardych negocjacji.
  • Zrozumienie przyczyn trudnych emocji pojawiających się w sytuacjach spornych.
  • Wzmocnienie pewności siebie w  sytuacjach spornych, także negocjacyjnych.
  • Znaczne wzmocnienie umiejętności przygotowania scenariuszy negocjacyjnych.
  • Lepsze rozpoznanie i zrozumienie otoczenia negocjacji.
  • Poznanie zasad zarządzania kontekstem negocjacji – czasem i przestrzenią.
  • Nauka wzmacniania siły negocjacyjnej poprzez wykorzystanie reguł wywierania wpływu.
  • Poznanie i nauka stosowania wybranych z 30-tu taktyk negocjacyjnych.
  • Poznanie pięciu stylów negocjacyjnych i diagnoza własnych preferencji i ograniczeń.
  • Nauka efektywnego przeprowadzania rozmów negocjacyjnych.
  • Nauka rozpoznawania blefu i manipulacji, czytania mowy ciała.
  • Przygotowanie skutecznych strategii na najbliższe negocjacje

SZKOLENIE 2

NEGOCJACJE OPARTE O ZASADY –  2 WYMIAR

PROWADZĄCY:  ROBERT KOZAK

Nie mając wiedzy na temat tego jak wygląda proces negocjacji i jak właściwie poprowadzić rozmowę z partnerem, często staramy się na siłę podpisać umowę! Zastanawiałeś się czy nie robią tak Twoi pracownicy lub Ty sam? Wówczas możesz tracić DUŻE pieniądze, gdyż liczy się wartość, którą przynosimy do firmy a nie ilość zamkniętych transakcji!

  • Czy Twój zespół ma problem z przygotowaniem się i prowadzeniem negocjacji?
  • Czy masz wrażenie, że czasami mógłbyś argumentować i działać bardziej precyzyjnie
  • Czy w postawach poszczególnych pracowników dostrzegasz brak kreatywności w podczas negocjacji?
  • Czy Ty i Twój zespół potrzebujecie praktycznych inspiracji w celu kreowania wartości dodanej dla firmy i klientów?

Jeżeli choć raz powiedziałeś TAK, to jest to szkolenie dla Twojego zespołu.

Szkolenie NEGOCJACJE – PRZYGOTOWANIE, ARGUMENTOWANIE I BIOCHEMIA TRUDNYCH ROZMÓW, to warsztat przygotowany specjalnie dla osób, które chcą zwiększyć korzyści z prowadzonych negocjacji z partnerami w biznesie. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za negocjacje:

  • Przedsiębiorców,
  • Szefów działów
  • sprzedaży i zakupów,
  • Przedstawicieli
  • Handlowych,
  • Specjalistów ds. Sprzedaży, 
  • Specjalistów ds. zakupów, 
  • Doradców Finansowych, 
  • Doradców Klienta 
  • oraz osób, które odpowiadają za negocjacje na wszystkich szczeblach organizacji i chcą zwiększyć swoją efektywność podczas rozmów.

Negocjacje to najszybszy sposób zarabiania pieniędzy lub ich tracenia. W ciągu jednej godziny prawidłowo prowadzanych negocjacji i dobrych umiejętności negocjacyjnych zyskujemy dodatkowe kilka procent z transakcji w przeciwnym wypadku ich nie zarabiamy.

Te kilka procent, to czasami jest kilka milionów.

  • Jak poprowadzić negocjacje aby osiągnąć sukces w negocjacjach?
  • Jak przygotować się do negocjacji?
  • Jak budować BATNA?
  • Jak budować skuteczne argumenty podczas negocjacji?
  • Jakie są siły w procesie negocjacji i jak można z nich korzystać?
  • Jak dyskutować o kwestiach negocjacyjnych aby być skutecznym?
  • Jak sformułować właściwą propozycję dla partnera – otwarcie negocjacji?
  • Jaka jest różnica między „ciepłym” (spotkanie bezpośrednie) a „zimnym” (rozmowa przez telefon, wymiana korespondencji e-mail’owej, wymiana dokumentów)?
  • Jak wpływa na wynik rozmów postrzeganie swojej roli względem roli partnera
  • Jak radzić sobie gdy emocje biorą górę?

Podczas szkolenia:

  • Nabędziesz umiejętności prowadzenia bardziej elastycznych negocjacji, przyczyniających się do zdobywania nowych klientów i wzrost satysfakcji obecnych klientów, dostawców i współpracowników. Przyniesie Ci to w efekcie korzystniejsze kontrakty i lojalnych partnerów. Umiejętności te przyczynią się do zdobywania nowych klientów i partnerów biznesowych.
  • Zdobędziesz umiejętność argumentowania i obrony swoich interesów.
  • Poznasz Harvardzki Model Negocjacji, który pozwala na ocenę, czy masz do czynienia z potencjalnym partnerem w biznesie czy też tracisz swój czas.
  • Poznasz skuteczny sposób przygotowania się do negocjacji wg procesu Harvardzkiego Modelu Negocjacji.
  • Unikniesz frustracji wynikającej z prowadzenia rozmów z trudnymi partnerami i nauczysz się zarządzać swoimi emocjami i biochemią organizmu. 

Szkolenie jest prowadzone warsztatowo w oparciu o rozgrywanie gier symulacyjnych i pracę zespołową, omawianie wyników oraz zachowań, które do nich doprowadziły.

 

SZKOLENIE 3

NEGOCJACJE SYTUACYJNE  – 3 WYMIAR

PROWADZĄCY: ROBERT KOZAK, MARCIN SEBASTIAN ROGOWSKI

Warsztaty stanowią dopełnienie kursu i kładą nacisk na umiejętność łączenia i uzupełniania stylów negocjacyjnych w modelu określanym jako negocjacje sytuacyjne (trzywymiarowe, mieszane). Warsztaty powstały w odpowiedzi na rosnącą potrzebę nowych, niebanalnych strategii negocjacyjnych wśród osób profesjonalnie zajmujących się negocjacjami. Wiedza dotycząca typowych technik negocjacyjnych jest dziś powszechna i łatwo dostępna. Pomimo swojej niepodważalnej użyteczności, nie gwarantuje przewagi w wyjątkowych, trudnych negocjacyjnych sytuacjach. Jak w każdej innej rywalizacji aby osiągnąć lepsze wyniki potrzebujemy lepszych, skuteczniejszych sposobów ich osiągania.

Przygotowując program warsztatów postawiliśmy trzy istotne pytania: Jak uzyskać przewagę negocjacyjną w środowisku osób profesjonalnie zajmujących się negocjacjami? Jakie możliwości wpływu daje nam głębokie poznanie psychologii?. Jakie są słabe punkty typowych strategii negocjacyjnych i jak je wyeliminować? Rozwijanie kompetencji negocjacyjnych to proces ciągły, który zwykle nie składa się z jednego etapu. Realizując warsztaty nawet dla doświadczonych zespołów – kupców czy sprzedawców – nadal zauważamy wiele możliwości poprawy wyników. Nawet profesjonalni negocjatorzy wciąż doświadczają sytuacji, w których czują się niekomfortowo, nie wiedzą jak zareagować. Poszukują oni metod nowych, mało znanych, nieszablonowych i przede wszystkim skutecznych. Oczekują podejścia indywidualnego – praktycznych, dopasowanych rozwiązań na bieżące trudne sytuacje negocjacyjne. Chcą podczas warsztatów stworzyć oryginalne scenariusze rozmów dla dla takich właśnie sytuacji. Nie interesuje ich teoria, nudzi wracanie do podstaw.

Program warsztatów został stworzony z myślą o doświadczonych negocjatorach, którzy uczestniczyli wcześniej w innych szkoleniach z obszaru negocjacji. Zawiera zaawansowane techniki negocjacyjne, metody wywierania wpływu oparte na dobrze zbadanych. I opisanych mechanizmach psychologicznych. Podstawę merytoryczną programu stanowią prace laureata nagrody Nobla Daniela Kahnemana, ojca analizy transakcyjnej Erica Berne oraz twórców metody trzech wymiarów negocjacji – Davida Laxa i Jamesa Sebeniusa. Przeprowadzenie szkolenia z negocjacji to nigdy wydatek, to inwestycja. Niewielka zmiana warunków współpracy z kluczowymi partnerami może przy- nieść bardzo duże zyski w sprzedaży lub oszczędności w zakupach.


Podstawowe korzyści dla firmy to:

  • Wzrost zysków i ograniczenie kosztów
  • Wzmocnienie pozycji firmy wobec partnerów biznesowych
  • Zmniejszenie stresu i większa satysfakcja osób prowadzących negocjacje
  • Wzrost efektywności biznesowej

    Dla uczestnika szkolenie niesie wiele korzyści, z których najważniejsze to:
  • Poznanie 10-ciu nowych, nieszablonowych technik negocjacyjnych 
  • Poznanie sposobów wywierania wpływu opartych o sprawdzone mechanizmy psychologiczne wg Kahnemana 
  • Praktyczne przećwiczenie nowych umiejętności w trakcie szkolenia 
  • Nauka zarządzania „trzecim wymiarem” negocjacji w rozumieniu Laxa i Sebeniusa 
  • Nauka kontrolowania i zarządzania emocjami rozmów z wykorzystaniem analizy transakcyjnej Berna 
  • Nauka radzenia sobie z agresją, próbami zdominowania i presją ze strony adwersarza 
  • Poznanie własnych zasobów i deficytów w obszarze twardych negocjacji 
  • Zaplanowanie indywidualnych, dopasowanych do bieżących wyzwań scenariuszy negocjacyjnych Program warsztatów jest uniwersalny, a prezentowane treści przydadzą się przede wszystkim negocjatorom średnio – zaawansowanym, pragnącym znacznie podnieść swoje umiejętności. Profesjonalistom – kupcom, pośrednikom i sprzedawcom, pragnącym poznać nowe, nieszablonowe podejście i skuteczne techniki. Przedsiębiorcom pragnącym zoptymalizować koszty i zwiększyć przychody firmy. Osobom negocjującym sporadycznie, ale sumy o wysokich kwotach. Osobom prowadzącym negocjacje w w szczególnie trudnych okolicznościach.

CENA KURSU OBEJMUJE:

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PŁATNOŚCI RATALNEJ